تا زدن انواع لباس موضوع امروز وبسایت هاو کن یو است، امروز در هاو کن یو تصمیم داریم به شما روش های صحیح تا زدن انواع مختلف البسه را آموزش دهیم. در این آموزش  شما فرا خواهید گرفت که چه برای مسافرت و چه برای نظم و ترتیب دادن کمد لباس ها و دراور ها چگونه لباس های خود را صحیح و درست تا بزنید.

شاید تا زدن لباس ها امری ساده به نظر برسد و احتیاج به مهارت خاصی نداشته باشد ولی با مشاهده روش ها و راه حل های زیر شما کاربران هاو کن یو متوجه خواهید شد علاوه بر نظم وترتیب برای لباس های موجود در هر منزلی، شما همچنین با تا زدن درست لباس ها به عمر بیشتر آن ها و همچنین ایجاد فضای بسیار بیشتر و در نهایت پیدا کردن سریع تر هر قطعه به خود و دیگران کمک می کنید. برای بررسی این روش ها با هاو کن یو همراه باشید

تا زدن شلوار جین

شاید یکی از بهترین روش ها برای تا زدن لباس ها روش زیر باشد. همانطور که در تصویر مشاهده می کنید ابتدا از پایین شروع به تا زدن می کنیم و این کار را تا بالا ادامه می دهیم.

تا زدن انواع بلوز

در این روش انواع بلوز های آستین بلد معمولی و البته زمستانی را می توانید به راحتی و روش صحیح تا بزنید و سپس تعداد زیادی از آن ها را در یک کشو به صورت عمودی در کنار یکدیگر جای دهید.

تا زدن تی شرت

روشی ساده، سریع و البته جالب که حداقل فضا به برای البسه شما در پی خواهد داشه

تا زدن شوار

این هم روشی دیگر برای تاز دن انواع شلوار بدون آنکه از روی چوب لباسی سر بخورد و یا بر روی آن چروک ایجاد شود.

ترفند تا زدن تی شرت با یک حرکت

 در این روش یا شاید بهتر است بگوییم ترفند، که توسط برخی از البسه فروشان بزرگ استفاده می شود با یک حرکت به شما تا زدن لباس در کمترین زمان ممکن را آموزش می دهد. بهتر است این روش را چند بار تمرین کنید تا خوب فرا بگیرید.

تا زدن انواع کت

در تا زدن انواع کت به این روش دیگر هیچ خبری از چروک نخواهد بود. با این روش کت را تا بزنید و داخل کوله یا کیف خود بگذارید با حداقل فضا و کمترین چروک