چگونه رنگ لباس ست کنیم؟ استفاده از لباس با طرح و رنگ مناسب نشان دهنده شخصیت شماست. مطمئنا درک این موضوع که تا چه اندازه برای شما آقایان ترکیب رنگ لباسی که استفاده می کنید کاملا واضح است. چه رنگی در کنار چه رنگ دیگر و با چه هدف دیگری باید استفاده کنید تا بتوانید ترکیب رنگ مورد نظر خود را برای موقیعت مورد نظر در لباس های خود پیدا کنید. در این مقاله از هاو کن یو نکته های ست کردن لباس و همچنین چند ایده جدید در ترکیب کردن رنگ ها به شما عزیزان معرفی خواهیم کرد. با ما همراه باشید.

%d8%b4%d8%a7%db%8c%d8%a7%d9%86

نکته
علاوه بر ایده های گفته شده در تصویر بالا هزاران ایده دیگر وجود داشته که میتوانید با سلیقه و حوصله آنها را امتحان کرده تا به نتیجه دلخواه برسید. ضمنا نکات زیر را در انتخاب ترکیب رنگی مد نظر قرار دهید.
  • به جنس البسه توجه نمایید. ممکن است با انتخاب جنس غیرمتناسب با فصل در نظر اطرافیان ترکیب رنگی بی نظیر لباس های شما جلوه نکند.

  • لزوما نباید تمام رنگ های گفته شده را در البسه خود به یکباره استفاده کنید. ضمنا میتوانید از این رنگ ها در کمربند، جوراب، دستمال جیبی و یا گردن بند استفاده کنید.

  • با مطالعه روانشناسی رنگ ها خودتان شروع به ست کردن لباسهایتان کنید. میتوانید از وبسایت ها و تصاویر اینترنتی ایده بگیرید.