چگونه ویژگی ” آخرین  بازدید ” را در اینستاگرام غیرفعال کنید تا دوستان‌تان متوجه نشوند آخرین بار چه زمانی از اینستاگرام استفاده کردید یا در اینستا گرام فعال بوده اید؟ اگر شما از لست سین اینستا گرام اطلاع ندارید باید بدانید که همچین امکانی فراهم است تا دوستان شما متوجه شوند که آخرین بار چه زمانی از اینستا گرام استفاده کرده اید. با ماهمراه باشید تا روش غیر فعال کردن آن را برای شما قدم به قدم آموزش دهیم.

برخی افراد گمان می‌کنند این ویژگی شاید کمی حریم شخصی را رعایت نمی کند و این موضوع که شما تا چه زمانی آنلاین بوده اید شاید حریم شخصی شما محسوب شود و از این رو تمایل دارند که این موضوع را غیر فعال کنند. اما اینکه چگونه دوستان شما از آخرین بازدید شما اطلاع پیدا می کنند و چگونه می توانید این موضوع را غیر فعال کنید را در ادامه با هم مرور می کنیم.  

چگونه آخرین بازدید در اینستاگرام را غیر فعال کنیم_ هاو کن یو

چگونه آخرین بازدید در اینستاگرام را غیر فعال کنیم_ هاو کن یو

 

اینستاگرام در نسخه های قبل ویژگی  با عنوان “آخرین بازدید یا آخرین فعالیت” ایجاد کرده است که به دوستان شما آخرین باری که در این اپلیکیشن آنلاین بودید را نشان می‌دهد. اما این اطلاعات کجا نمایش داده می شود؟  زمانی که شما در اینستا گرام با فردی چت می کنید  یا پیام می دهید در لیست چت های آن فرد قرار می گیرید دقیقا  در بخش پیام‌های مستقیم اینستاگرام در زیر دوستان دیگری که با آن‌ها چت یا تگ کرده اید نشان داده می‌شود. بنابر این شما تنها کافیست به پیام های خود در اینستاگرام ربوید و این آخرین فعالیت را که به صورت تک حرف انگلیسی (M چند دقیقه قبل) (h چند ساعت قبل) (d چند روز قبل) (w چند هفته قبل) و …نشان داده می شود. همچنین شما می‌توانید آخرین باری که دوستان‌تان در اپلیکیشن فعال بودند و برای شما کامنت گذاشتند را نیز مشاهده کنید.

بدون فهمیدن شخص مورد نظر استوری های او را ببینیم

چگونه آخرین بازدید در اینستاگرام را غیر فعال کنیم_ هاو کن یو

چگونه آخرین بازدید در اینستاگرام را غیر فعال کنیم_ هاو کن یو

 

قابل درک است که برخی افراد کمی نسبت به این مورد نگران هستند، افرادی که می‌خواهند همه متوجه شوند که چه زمانی شما دزدکی عمل می‌کردید. اما، خوشبختانه روشی برای غیرفعال این ویژگی وجود دارد.

البته این موضوع را فقط کسانی که شما آن‌ها را دنبال یا فالو می‌کنید و پیام مستقیم فرستاده اید یا آن ها فرستاده اند می‌توانند این ویژگی یا آخرین فعالیت را ببینند. بنابر این این ویژگی برای کسانی که به شما پیام نداده اند (یا شما به آن ها پیام نداده اید) قابل مشاهده نیست. حتی اگر قبلا با شخصی چت کرده باشید ولی حال همدیگر را فالو نمی کنید باز هم غیر قابل مشاهده نیست. 

چگونه متن، عکس و ویدیو از اینستاگرام دانلود کنیم ؟

نکته دوم اینکه، اگر شما اینستاگرام خود را تا سپتامبر ۲۰۱۷بروز نکرده‌اید، شما موارد بروز شده را نخواهید دید.

اگر شما کاربران هاو کن یو می‌خواهید بطور دستی آن را غیرفعال کنید و جبران بروز نکردن را بکنید، روش انجام آن در زیر آمده است:

وارد قسمت تنظیمات کاربری خود شوید. ابتدا باید بر روی آیکون سمت راست کلیک کنید تا وارد کاربری خود شوید.

از اینجا، بر گزینه “تنظیمات” کلیک کنید. اگر از آیفون استفاده می‌کنید گزینه تنظیمات شبیه چرخ‌دنده است و اگر از اندروید استفاده می‌کنید به شکل سه نقطه عمودی است. اگر به قسمت‌های پایین‌تر منو بروید، گزینه‌ای میله‌ای شکل کنار گزینه “وضعیت فعالیت” یا show activity status می‌یابید.

چگونه آخرین بازدید در اینستاگرام را غیر فعال کنیم_ هاو کن یو

چگونه آخرین بازدید در اینستاگرام را غیر فعال کنیم_ هاو کن یو

آن را خاموش کنید و از فعالیت غیر قابل نمایش در اینستاگرام لذت ببرید.

البته، اکنون شما نمی‌توانید آخرین باری که دوستان‌تان فعالیت داشته‌اند را نیز مشاهده کنید. اما واقعا به این مسئله اهمیت می‌دهید؟