یکی از معیار های داشتن تلفن هوشمند خوب در سالهای اخیر، عمر باتری مناسب آن است. اگر از تلفن همراه خود استفاده های روزمره بیش از حد یا کاربری های سنگین نرم افزاری میکنید، حتما میدانید که باید چند ساعت یک بار گوشی همراه خود را شارژ کنید. تلفن های همراه قدیم اکثرا به دلیل کیفیت کم صفحه نمایشگر و کمبود امکانات دارای عمر باتری بسیار بالایی بودند. اما در این مقاله چند تلفن همراه را به شما معرفی میکنیم که تقریبا عمر باتری مانند گوشی های قدیمی داشته و در کنار آن از امکانات و تکنولوژی های روز نیز استفاده می‌کنند. همه تلفن ها در لیست زیر از تست پخش دائم ویدیو عبور میکنند. در ادامه با ما همراه باشید.

در صورتی که قصد دارید تلفن همراه جدیدی خریداری کنید که عمر باتری اش برای شما مهم باشد میتوانید انتخاب های این مقاله را در نظر بگیرید. برای سهولت انتخاب شما عزیزان کاربر هاو کن یو قیمت روز این مدل ها نیز قرار داده شده است.

قبل از شروع لیست ابتدا دو آموزش مهم که هر کاربری باید آن ها را بداند معرفی میکنیم

چگونه عمر و شارژدهی باتری گوشی همراه را افزایش دهیم

چگونه سلامت باتری گوشی همراه خود را تست کنیم

Motorola Moto Z Playبهترین گوشی ۲۰۱۷ با عمر باتری بالا www.howcanu.com

گوشی Moto Z play ارزان ترین میان‌ رده در خط تولید شرکت موتورولاست. اما با توجه به این موضوع جالب است بدانید که عمر باتری آن به طور شگفت آوری بالاست. به طوری که بالاترین عمر باتری را در میان گوشی های مورد آزمایش ما دارد. با توجه به اینکه این گوشی در تست ویدیو ۲۳ ساعت و ۳ دقیقه دوام آورده است، و همچنین امکاناتت بسیار عالی نیز دارد میتوان انتخاب مناسبی برای خرید باشد.


قیمت حدودی: ۱ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان


Asus ZenFone 3 Zoomبهترین گوشی ۲۰۱۷ با عمر باتری بالا www.howcanu.com

کمپانی ایسوس که در سال ۲۰۱۷ گوشی ZenFone 3 Zoom را معرفی کرد، اعلام کرد که باتری ۵۰۰۰ آمپر ساعت را روی آن قرار داده است. این تلفن همراه که دارای دو دوربین ۱۳ مگاپیکسلی  پشت است، طبعا نیازمند باتری فوق قوی میباشد. با تست پخش دائم ویدیو، این گوشی از ایسوس توانست ۱۹ ساعت و ۵۰ دقیقه دوام بیاورد. با توجه به قیمت آن که در زیر ارائه شده است و با توجه به دو دوربین بودن آن، میتواند گزینه مناسبی برای کسانی باشد که به عکاسی علاقه مند بوده و متنفر از شارژ تلفن همراه در طول روز هستند.


حدود قیمت: ۲ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان


Huawei Mate 9بهترین گوشی ۲۰۱۷ با عمر باتری بالا www.howcanu.com

میت ۹ از صفحه نمایش بزرگ و باکیفیت و همچنین از پردازنده ۸ هسته ای Kirin 960 پشتیبانی میکند. باتری هواوی میت ۹ از نوع ۴۰۰۰ میلی آمپر ساعت بوده و میتواند به راحتی ۱۸ ساعت و ۳۵ دقیقه در پخش ویدیو تستت دوام بیاورد. قیمت مناسب این گوشی نسبت قابلیت های فراوان آن بسیار مناسب است.


حدود قیمت با گارانتی: ۲ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان


Samsung Galaxy S8 Plusبهترین گوشی ۲۰۱۷ با عمر باتری بالا www.howcanu.com

Galaxy S8 که آخرین پرچمدار تولید شده از شرکت سامسونگ است، دارای خصوصیات فوق العاده ای است. S8 از صفحه نمایش ۶.۲ اینچی با کیفیت فوق العاده و همچنین باتری قدرت مندی حمایت میکند. باتری این تلفن همراه با پخش دائمی و با کیفیت ویدیو توانست ۱۸ ساعت به طور مدام کار کند. اما یکی از معایب این تلفن همراه قیمت بالاتر آن نسبت به سایر رقباست که ممکن است برای برخی از کاربران مشکل ساز باشد. اگر علاوه بر کیفیت، عمر باتری و زیبایی برای شما مهم است، سامسونگ گلکسی S8 را زیر نظر داشته باشید.


حدود قیمت با گارانتی: ۳ میلیون تومان


Samsung Galaxy A7بهترین گوشی ۲۰۱۷ با عمر باتری بالا www.howcanu.com

سامسونگ A7 یکی از میان رده های محبوب این کمپانی است. این گوشی نیز توانایی های بسیار زیادی داشته و با حمایت از سیستم عامل Marshmallow توانست ۱۸ ساعت ویدیو مداوم تست ما را پخش کند. البته باید یاد آور شد که این گوشی مانند همتای پرچمدار خود یعنی S7 ضد آب نیست اما قیمت کمتری دارد. با توجه به قیمت پایینترش، این گوشی را در لیست ملاحضات خود داشته باشید.


قیمت حدودی با گارانتی: ۲ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان


OnePlus 3Tبهترین گوشی ۲۰۱۷ با عمر باتری بالا www.howcanu.com

این تلفن همراه با قیمتی بسیار کمتر از دیگر گوشی های مشابه، رقیبی جدید برای آنها به حساب می آید. خصوصا اینکه پردازنده این موبایل از نوع اسنپدراگون ۸۲۱ بوده و از عهده نرم افزار های سنگین و گرافیکی به راحتی بر می آید. وان پلاس ۳T توانست تست پخش ویدیو را تا ۱۶ ساعت مداوم ادامه دهد. از قابلیت های بسیار مفید این گوشی همراه میتوان به سرعت شارژ بالای اشاره کرد که قطعا برای بسیاری از افراد مهم است.


قیمت حدودی در بازار: ۱ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان